neděle 2. prosince 2012

Zajímavost o hotelích

Internetový server Independent poukázal na to, že do první elitní desítky nejlepších hotelů na světě se nedostal ani jeden, který je v Americe. Asi proto, že tam mají v hotelích hodně švábu. Za to Evropa má v top 10 šest hotelů, Afrika, Karibik, Jižní Amerika po jednom zástupci. Který hotel je tedy nejlepší? Stejně jako v loni podle serveru TripAdvisor je to hotel U zlaté studně, který se nachází na Malé Straně a to přímo pod hradbami Pražského hradu.

Světoznámý server, kterým určitě TripAdvisor je určitě umí tyto luxusní hotely velmi dobře hodnotit, ale já jsem toho názoru, že nejlepším hotelem, který je v České republice je hotel přímo v centru Brna, který nese název Royal Ricc. Po tom co mnoho mých známých mi tento hotel doporučovalo, rozhodl jsem se ho také navštívit a musím říci, že se mi v něm opravdu líbilo. Není to bůhví jak velký hotel, ale zato je velmi luxusní a sympatický tím jak je romantický. Určitě doporučuji pro romantické chvíle s vaší drahou polovičkou.
Hotel Brno, to je hotel Royal Ricc a rezervaci najde přímo zde. Pokud se budete chystat navštívit Brno, určitě, se běžte do tohoto hotelu podívat, protože na 99% procent nebudete chtít jít do jiného hotelu v Brně. A navíc budete ubytování přímo v centru města a to ve Starobrněnské ulici.

5 komentářů:

  1. Mockrát díky za článek. :) A také za tip na hotel. Já osobně teda v hotelu pěkně dlouho nebyl. Ono to taky ani pořádně nešlo, když se teď poslední dva roky pořádně nedalo nikam jít. Minulé prázdniny jsem to ale risknul a jel se podívat do Krkonoš. Našel jsem si tam takový malý rodinný hotel a byl jsem úplně překvapený jak moderní hotelové vybavení tam měli. Hlavně za tu cenu, vážně luxus. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvěle zpracovaný článek s dobrým tipem na ubytování v hotelu. Osobně nerada zůstávám spát v hotelu, jelikož se tam nikdy dobře nevyspím. Jsem ten typ člověka, který potřebuje spát na své matraci, jinak je ráno celý rozlámaný. Před nějakým časem jsem si pořídila tady novou zdravotní matraci a na té se ráno probouzím odpočatá plná a energie pro celodenní aktivity.

    OdpovědětVymazat
  4. Jako docela dobře napsaný text, to je pravda. Ale za sebe musím říct, že raději nějaké rodinné AirBnb než nějaký takový ten přepálený hotel. To mě upřímně zase tak moc nebaví. Ostatně teď už raději zůstaneme doma na zahradě, kde máme zahradní nábytek teak a užíváme si doma u bazénu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek o ubytování v Brně, ale v dohledné době se tam nechystám. Já nejraději jezdím na chatu, kterou jsem si pořídila před rokem, a tak nemám potřebu cestovat někam jinam. Nedávno jsem dojela na chatu a vyndala všechny věci a zabouchla dveře u auta, a až v tu chvíli jsem si všimla, že jsem nechala klíčky uvnitř. Naštěstí mám v telefonu kontakt na zámečníka Praha, kde jsem řekla, co se mi stalo a pracovník firmy přijel a moje auto mi odemkl.

    OdpovědětVymazat