sobota 8. prosince 2012

Tvorba webových stránek a na co si dát pozor

Tvorba webových stránek na míru

Pokud máte zájem o kvalitní webové stránky, které budou zhotoveny přesně podle vašich představ a zároveň budou působit maximálně profesionálně a věrohodně, je důležité najít kvalitního dodavatele tohoto produktu. Tvorba webových stránek na míru, je hodně specifická činnost a základem k úspěchu je kvalitní komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem webové prezentace.

Jak komunikovat při tvorbě webu

Jak už bylo napsané, tvorba webu vyžaduje kvalitní komunikaci, jinak nebude možné efektivně docílit toho, aby webové stránky měli na internetu úspěch.

Určitě vyžadujte osobní setkání s dodavatelem webových stránek, při které bude jasně stanoveno co je pro vás jako pro klienta důležité k tomu abyste splnili vaše cíle. Firma na tvorbu webových stránek by měla od samého začátku působit profesionálně a hlavně jako váš osobní konzultant při realizaci webové prezentaci. Pokud si nadiktujete vše jak chcete mít uhotovené a nebudete mít žádnou zpětnou vazbu, určitě byste s měli zamyslet, jestli by nebylo lepší na tvorbu webových stránek najít někoho jiného.

Tvorba webových stránek a jejich cena

Kolik stojí tvorba webových stránek, to je asi nejčastější otázka každého, kdo má o tvorbu webu zájem. Ceny nejsou určitě globálně dané, ale odvíjí se od konkrétního projektu, proto je důležitá schůzka s dodavatelem, a mít o ceně jasno, ještě před samotnou realizací webových stránek. V podstatě to samé platí i při tvorbě eshopu. Pokud nemáte jasno co budete vše potřebovat k tvorbě webových stránek, určitě neváhejte kontaktovat odborníky v tomto oboru, kterou je firma eNEXT – tvorba webových stránek - odkaz na kontaktní stránku.

Frma eNEXT, která se tvorbou webových stránek zabývá již několik let, je tím nejlepším řešení, protože nejenom, že vám dokážou zhotovit webové stránky na míru, ale umí i skvěle konzultovat.

Tvroba webových stránek a eshopů: www.enext.cz

Další zajímavé člnky

3 komentáře:

  1. Mockrát díky za článek. Právě webové stránky pro svou firmu jsem nedávno nechával dělat a musím říct, že to dopadlo lépe než jsem čekal. Trvalo to teda sice poměrně dlouho, ale na druhou stranu zcela chápu, že vývoj webových aplikací a stránek prostě není ani zdaleka jednoduchá záležitost. Zvlášť při tom, jaké jsme měli požadavky.

    OdpovědětVymazat
  2. Už několik let doma zkouším vyrábět různé dekorace do bytu a nedávno mi kamarádka říkala ať je zkusím prodávat na internetu a založím si nějaký vlastní eshop. Tak jsem si o tom začala zjišťovat informace a velice rychle jsem zjistila, že taková tvorba e-shopu je něco, co je prostě nad moje síly. Uvažuji ale nad tím, že bych to zkusila někomu zadat. Myslím si, že někdo, kdo s tímto už má předchozí zkušenosti určitě odvede mnohem lepší práci, než bych zvládla já.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych si možná dal pozor na klienta. :-D To je moje zkušenost jako člověka, který se online pohybuje dost často. Ale třeba zase mám klienta, jehož obor je chemická injektáž zdiva a s ním je tedy spolupráce jedna báseň. Dokonce jsem si od něj i koupil i ten jeho produkt, protože jsem doma řešil vlhké zdivo. ;-)

    OdpovědětVymazat